old times, memories, & the future

så mycke som kan hända på så kort tid, Orkar inte skriva om allt här just nu, men det mesta som händer är fortfarande jobb. Igår sov jag nästan hela dagen, hade inte ork till någonting, men vid sex-tiden kom sarah och sara förbi och vi kollade på en gamal film som vi spelade in i åttan, riktigt kul att se, och som man såg ut i alla dessa utklädningskläder, peruker, och en massa annat som vi spökade ut oss i. Riktigt många goa skratt fastän jag inte riktigt var på hugget.

dagen började på stan med mamms, handlade några öronhängen, och fick en finfin kjol av mor, tack till henne! sen blev det en mjukglass, hämta tackkorten och hem fixa dem, köpa färg till min fondväg som ska målas nästnästa vecka, ominreda mitt rum ska jag göra då med, mysigare och hemtrevligare ska det bli. sen hem fixa till sig och iväg till söta lilla ewa axelson som konfirmerades idag, där var god mat och trevligt folk, som alltid hos familjen axelson, tack till er som alltid får mig att känna mig som en i familjen, ni betyder massor! nej, nu ska jag gå och lägga mig för jag ska jobba imorgon och en hel vecka framöver, hej hej pengar!


pappa, jag och mamma på studenten

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0