hard work, work

Veckorna innan studenten trodde jag verkligen inte att mitt liv skulle se ut så som det gör nu, jag trodde att jag i princip skulle vara arbetslös och bara sitta hemma och deppa över att alla andra jobbade medans jag bara var hemma och inte tjänade några pengar, inte hade nått jobb, jag var rätt nere över det. Men se så fel man kunde ha, jag jobbar i princip hela tiden, flera dagar i veckan, ja nästa vecka jobbar jag t o m en hel vecka i sträck, och jag är verkligen inte van vid att arbeta så det tär på en, men pengarna är mer än välkomna! Nu är mitt nästa mål bara att få ett jobb i stan, eller ja i kstad eller något, lite närmare hemma skulle vara skönt! nej, nu ska jag göra mig klar, för idag på min lediga dag ska jag och underbara dess på utflykt, skriver mer om den sen!     / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0