S3SH TIL I DIE

S3SH TIL I DIE,  ja så börjar vår klasslåt och jag tror att de flesta utav oss faktiskt känner så att det är vi tills döden skiljer oss åt. Vi är en klass och vi kommer alltid vara en klass. Jag förstår fortfarande inte att vi har slutat skolan och att jag i augusti inte kommer gå tillbaka till linné och till min klass, det är konstigt en underlig känsla, fast rätt skön men jag kommer sakna klassen. Men vi har ju vår telefonlista och grillning står på schemat i sommar! 
Jag vill tacka alla er i S3SH för dessa tre åren med er, (egentligen bara två, men med de flesta tre), jag vill speciellt tacka er för denna sista terminen med er, den har varit oförglömlig, och vår sammanhållning såhär på slutet - UNDERBAR !! och som klassmamma så vill jag säga att ni har varit de bästa barn man kan ha, ni är bääst och jag kommer sakna er varenda en, ja nästan alla iaf- 80 % av er iaf! men vi ses i sommar, för nu ska jag sluta skirva om er innan tårarna kommer för nu fattar jag att vi tagit studenten och allt det där.
S3SH - ni ska veta att jag tycker om er grymt mycket och ni har alltid en plats hos mig, jag är mamma for ever !
TAAACK !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0