SEX AND THE CITY

i lördags var jag med sarah, sara och anna och såg på premiären av sex and the city the movie. Den var världens bästa, hitills iaf , det känndes som ett ända långt avsnitt och man ville inte att det skulle ta slut, så bra var den. Sarah jämförde den med hundtricket, vilket är hennes favorit film innan denna, och jag kan inte komma på vilken den skulle kunna klassa för det var verkligen bästa ever och jag längtar tills den kommer ut på film så man kan se den om och om igen! GE MIG DEN NU! sex and the city är en favorit och kommer alltid att vara en favorit, nu längtar jag lite tills jag får tillbaka min box av elin så att jag kan se igen. förutom att tråna efter satc filmen så jobbar jag en hel del, vilket är rätt skönt eftersom jag inte trodde jag skulle få typ nått jobb alls i sommar, och nu har jag fått reda på att jag ska jobba en hel vecka i sträck vilket känns rätt jobbigt för tillfället, men pengar är välkommet speciellt eftersom jag och sarah åker till new york om 100 dagar ! åh som jag längtar dit, bara du och jag i två veckor i en annan världsdel i staden som aldrig sover. och på tal om ingenting måste jag ta mig tid att åka ut och hälsa på jonna och se hennes nya vovve och fika lite, får nog bli nästa vecka, hoppas hon kan då. och sen måste jag ta och träffa dess en dag med, hundra år sedan nu, vi måste skärpa oss vännen! Nej nu ska jag ta och laga mat sen till apoteket med morfar och sen blir det en lugn eftermiddag med sarah ! :)


sex and the city <3

Kommentarer
Postat av: Sahara

wonderful.

newyork.

sex and the city

och så du och jag. <3

2008-06-27 @ 23:29:20
URL: http://goldensky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0