studentveckan med S3SH

Studentveckan inleddes med skattjakt - samling hos nina vid ett.tiden där vi fixade till det sista, vårt tema var rånare och vi var snygga, dock varmt med helsvart i 25 graders värme, om det inte var varmare. Vid halv två begav vi oss ner mot hembyggsparken för samling innan skattjakten drog igång, och vi var taggade, mest taggade av alla tror jag nog allt att vi var, vi sprang rundor på stan, gjorde massa uppdrag och det lönade sig för att världens bästa S3SH VANN !!! Vi fick en massa godis. Efteråt drog jag emma, jonna och lousie in till stan för lite fest. Blev hämtad av mamms för att hem och fixa dricka och tjocktröjor, sen in till stan där jag mötte upp emma och jonna igen och vi handlade mat och begav oss hem till emma, vi åt och hade mys, sen kom lousie, jonna och ida :) och vi bagv oss ut till finjasjön där det var beach-party - Trevligt & mysigt!

Tisdagen inleddes med klippning och färgning av håret hos frissan, sen blev det en snabb måltid på pastavagnen lite prat med vänner och sen hämtad och det blev fotboll, LINNÈ - HTS, och som vanligt klassade vi hts, mohaha. Vi är bäst- ingen protest. Efter fotbollen var det hem, fixa lite och sen kom hela bästa klassen (nästan, vissa undantag finnes) vi målade laka, festade och hade allmänt trevligt! Sen var det utspark på björket, som jag inte skulle till egentligen men jag blev övertalad av flertalet så jag föll för grupptrycket, men jag ångrar det inte för jag hade askul, med emma och jonna tingström, haha. och vår interna viktor grej var bara asroligt ;) Väl inne fann jag dess och vi busade lite , hon kom in i baren. och jag fick skjuts hem av lojs, taack.

Onsdagen, ingen vila här inte, upp tidigt för att hjälpa till hemma och vid tolv bar det av ner till hembyggdsparken för fika med klassen, dock blev vi inte jättemånga men det var mysigt ändå. Efter någon timmes fikande bar det av hem för att göra tårtor och hjälpa till ännu mer. Sova tidigt, för dagen efter var dagen med stort D.

S3SH- skattjakten !          beachparty

        

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0