"man väcker en ångest när man släcker en annan"

Nu har det gått snart två veckor sedan vi tog studenten, tiden bara springer iväg och jag är inte helt säker på att jag har fattat än att jag inte ska gå i skola till hösten. Men jag kommer väll till insikt med det också en dag, om inte förr så när alla andra börjar skolan, vilket får mig att tänka på att jag verkligen måste skaffa mig ett jobb, som jag kan ha från hösten och framåt, någon som har ett så tackar jag och tar emot, bara inte inom sjukvård, allt ja nästan allt annat är jag på ! usch, jag får panik rent ut sagt bara av tanken på att inte hitta ett jobb och itne komma fram till vad jag vill med mitt liv, så jag tror att ajg ska sluta tänka den tanken nu, för tillfället i alla fall.

Balen var för en vecka sedan, det allra sista, slutet med klasse och med gymnasiet. Det var överförväntan, dock var maten bland det äckligaste jag någonsin stoppat i mig, förrätten smakade kattmat (såg ut som det med), köttet var rått och ja efterrätten gick ner, snacka om att det blev korv-eriks vid två och det var gott! Allt började på förmiddagen med att fixa håret nere hos Caroline i stan, det blev mycket mycket bra och jag var hur nöjd som helst med det, sen hem sminka sig och sen kom Jennifer (söte-kusin, som fotograferade allt med studenten) och vi begav oss ut till hovdala för fotografering, efter en stunds fotografering av ego-bilder kom daniel med familj och jag fick värsta fina blomman av daniel och han var stilig som aldrig förr. sen det var fotografering ihop som gällde, och jag kan erkänna att jag kände mig lite som en kändis eller kunglighet för den delen, vi hade 4 pers runt omkring oss som fotograferade oss samtidigt. därefter hem till mig klä av sig fixa klänningen och äta, sen på med allt igen och iväg till stat, där det blev en myucket mycket trevlig afton, drinkar med klassvänner och alla andra vänner ^^
Tack alla för en väldigt trevlig kväll !

Förutom att gå på bal, jobbar jag en del faktiskt, dock i svalöv med det är ett jobb och jag får pengar så det bra väldigt bra, speciellt eftersom jag behöver spara pengar till min och sarahs new york resa som sker den 6 oktober :D - jag längtar, det kommer bli underbart. och förutom att jobba så slappar jag en del, det behövs det med, jag har inte kommit ikapp med all missad sömn för de iaf senaste 4 åren, men jag är nog snart ikapp och på banana igen. Nej nu ska jag sluta nörda och gå och läsa lite i min GG - bok medans jag väntar på sarah ^^
och imorn ska jag träffa dess, min dess <3

/ over and out
JOSSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0