FÖR VI SKA TA STUDENTEN

Studenten närmar sig med STORMSTEG nu, och jag får gåshud bara någon nämner det. Visst det ska bli jättekul, bland det roligaste som hänt i ens liv hittills, men jag känner ändå att det är svårt att förstå att om en vecka och en dag så tar vi studenten, jag får inte riktigt in det i skallen, hur svårt kan det va egentligen? Jag vill inte, samtidigt som jag vill. Jag som just börjat gilla min klass, vi som börjat få så roligt nu. Men vi får göra de sista dagarna till det allra allra bästa ! Hade mina allra sista leketioner på gymnasiet idag, det var vemodigt må jag säga, jag trodde bara att det skulle vara skönt, men icke, jag vet inte det känns så konstigt men underbart på samma gång. Tänk nu kommer jag aldrig mer vara på linné, jo på avslutningen såklart. för nästa vecka är det bara roliga aktiviteter & feeest, vilket vi tycker om ! usch vad sentimental jag är, satt och pratade med emma om det idag ute i solen, om studenten och gåshud och magont och ja, men det ska bli kuul vilket fall, och även om vi grubblar nu så kommer vi inte göra det den dagen, för då gäller det, FÖR VI SKA TA STUDENTEN!

Nu ska jag sluta vemoda och dra ut i solen nån timme innan det bär upp till stan för att fira elin
som fyller år idag, GRATTIS :) Sen bär det direkt av till perstorp för att testa färdiga balklänningen hos birgitta, sen hem fixa mig och sen blir det FEEEEEEEEEEEEEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0