STUDENTFEST - HAWAII TEMA

Den 14 maj var det sista studentfesten för iår på kingan, eller ja som skolorna organiserar iallafall. Direkt efter skolan bar det av ner till stan för panikshopping av klänning till kvällens feest, hittade en snygg på första stället jag gick in på vilket var en stor lättnad för mig. Väl hemma pratade jag ihop mig med sarah och jag åkte hem till henne för att få inbakade flätor av hennes syster inför kvällens lockiga hår. Därefter begav vi oss ner till den nya utklädningsaffären eller vad det nu var, handlade blommor till håret bara då där var svindyrt ^^ Väl hemma började jag fixa till mig åt mat och begav mig till spånge för föörfeest. När jag kom  hade endast elin med kommit, men vi började och så småningen om droppade fler tjejer in. Och vid elva begav vi oss ner till kingan och STUDENTFEST. Det var en mycket mycket trevlig kväll, med oväntad skjuts hem, vilket var skönt att slippa gå.

Taack tjejer för en riktigt trevig kväll,
speciellt till sarah, spånge och anna!
Vi måste feesta snart igen! <3



jag&sarah var
snygga som vanligt<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja

2008-05-24 @ 17:34:54
Postat av: Sarah

Ja.

2008-05-24 @ 17:35:23
URL: http://goldensky.blogg.se
Postat av: Sarah

förlåt att det blir så fel...
skulle vara ett hjärta.
men jag kan skriva såhär istället
PUSS VÄNNEN, HJÄRTA!
ja, vi ska festa igen, det är ju studenttider:D:D

2008-05-24 @ 17:37:52
URL: http://goldensky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0