Valborg

Valborg spenderades i torekov med vännerna, inte alla men nästan iaf. Vi körde från stan vid halv tolv och var framme sådär vid halv två kanske, då killarna tvunget skulle äta på mcdonalds på vägen upp. Väl uppe skrevs det en handle-lista och några utav oss begav oss in till Båstad för handling av mat - och mat blev det för 700 kronor, snacka om dyrt men vi fick mat så vi skulle klara oss till dagen därpå iallafall.
Väl tillbaka i torekov åt vi lite fika och sedan begav vi oss ner till stranden för att betrakta havet i solen ett tag, men efter mycket tjat om hunger begav vi oss tillbaka till stugan igen och satte igång grill och ung. På menyn stod grillat kött med klyftpotatis och bearnaisesås / potatissallad och vanlig sallad. Vi åt så vi höll på att spy hela bunten och efterråt så delade vi in oss i lag - tjejerna mot killarna vi spelade kubb, och eftersom killarna fuskade líte så förlorade vi tyvärr de flesta av matcherna, men vi var bra ändå. Därefter spelades det twister och plockades undan.
Sedan hände lite saker som jag inte orkar ta upp och skriva av mig om just nu, även om jag vet att jag borde det för mitt eget bästa, men jag orkar bara inte dra på de där känslorna igen, försöker lägga dem bakom mig men det går inte riktigt, för det du sa till mig där och då, det sårade mig riktigt mycket och jag hatar att du kan göra mig så ledsen som du kan göra mig. Jag vet att du säkert inte menade allt det du sa, men en del vet jag att du menade just då iallafall. Jag hatar att bli så ledsen som jag blev och jag hatar att du bara låtsades som ingenting efterråt. Fick av mig lite känslor nu ändå, men överlag så var det en helt underbart trevlig dag med er.
Så TACK alla, för att ni gjorde valborg till det bra den ändå blev!

 vs

Kommentarer
Postat av: Dess

Du är känner dig inte lite efter? :p

2008-05-23 @ 11:11:21
URL: http://tennevi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0