because i'm on fire

fredag; efter en jobb-dag begav jag mig hem till hässleholm igen, fixade till mig lite och sen kom sarah och vi begav oss mot k-stad där det var bio och mys som gällde. vi hämtade ut våra biljetter gick ner till bk och åt lite mat, sen köpte vi popcorn och så började filmen, patrik 1,5 , den var bra och rolig och jag kan varmt rekomendera den till alla er som funderar på att se den. efter bion tog vi bilen och körde till hässleholm igen och så hängde vi utanför mig i sarahs bil i typ en timme innan jag höll på att kissa på mig så då var jag tvungen att gå in. det var en mysig och trevlig afton, tack bästa<3

lördag; sovmorgon till typ tio sen börjades det städas, jag hatar att städa, men det är skönt när det är gjort och det luktar gott. dammsög tillochmed i vardagsrummet åt mamms. duktigt värre. sen blev det kina mat (!) och det var mums, eftersom jag inte fick det på fredagen. efter kinamaten packades det och sen begav jag mig ner mot lund och papps igen eftersom jag skulle börja tidigt på ica söndag morgon. väl hos pappa så blev det lite mat och sen soffan med gossip girl boken och vid elva blev det sängen och musik.

söndag; uppgång tiiidigt, vilket känndes rätt jobbigt men när jag var klar och satt i bilen var jag aningen piggare, väl på ica började allt med strul, nyckelskåpet ville inte öppna sig för mig och jag fick leta efter hjälp som fick upp det. hämtade tidningarna på lastbryggan och begav mig mot kassan, väl där skulle jag låsa upp dörrarna och ja då vill inte det ena låset med mig så hjälp igen som efter lite försök fick upp den. sätta upp morgontidningarna och öppna affären. ensam i kassan fram till halv elva då jag äntligen fick gå på rast en kvart. sen var det bara att gå tillbaka till kassan och ett par timmar till. strax efter halv 3 slutade jag och begav mig än en gång hem till hålan. där mat väntade och en slappis kväll med ensam mamma söker sen somnade jag.

det var min otroligt spännande helg. eller inte. idag ska jag köra mormor och morfar och klippa mig. funderar på att bara kanelbullar med, det hade varit gott.


Kommentarer
Postat av: Sarah

du är en liten bullmamma, dina barn kommer ha det bra dem ;P haha.

ska jag införskaffa något från ginatricot så säg till :)

kalmar är fint :)

puss

2008-11-10 @ 12:37:25
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0