bloggande i väntans tider.

nu sitter jag och skriver blogg i väntan på att födelsedagsgrisen ska skriva klart sitt matteprov så jag får umgås ännu lite mer med henne innan det bär av neråt skogarna till papps. ska nämligen jobba imorgon och på fredag. det var mys att träffa dess idag, när jag kom hem åkte nästan hon, så det var ett tag sedan. skärpning på detta!
och min längtan just nu går till fredag kväll då jag och bästa vän ska umgås, gå på bio och bara mysa! <3

Dagen började med tidig uppgång ( kl 9 ) för att jag skulle hinna med allt innan jag skulle hämta upp dess på körskolan, duschen, sen stan en snabbrunda, införskaffade mig det sista + lite till mig själv, (ett halsband och en scrapbookingbok) jag ska bli proffs, eller inte. vi får väll se hur långt mitt tålamod räcker. vid kvart i tolv hämtade jag upp min vän och vi for till sösdala där det bjöds på taccopaj och mars-glass. det var väldigt gott fastän jag inte fick någon tårta ;) haha. vi umgicks och sen var det dags att bege sig in till staden igen för dess's matteprov. vi håller tummarna! och ja det leder till att jag sitter här och nördar, beställt biljetter nu till fredag, dock blev det inte mamma mia utan Patrik 1,5 den verkar faktiskt riktigt rolig. vi får väll se- nej nu tror jag att jag ska lämna min kära dator för att kolla lite beverlly hills medans jag fortsätter att vänta.
have a nice day i kylan.

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: haha det visste jag faktiskt inte :P men nu vet jag (a) usch, där finns ju inget roligt i min blogg^^

2008-11-05 @ 22:17:02
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja, myspys! <3

2008-11-06 @ 11:17:55
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0