Blueberry sky

tidig uppstigning idag, och jag tror jag har avvänjt mig vid det på senaste tiden. innan när det var skola var man tvungen att gå upp tidigt var och varannan dag och då vande man sig. men sen hösten började och det inte varit allt för jättemycket jobb, inte var dag iaf så har jag nog ja tappat bort mig lite där eller något liknande. det var iaf jobbigt att sitga upp i morse, men upp kom jag och iväg 45 minuter senare och en timme efter det var jag på plats. det börjar bli rätt drygt nu att köra fram och tillbaka. men det går ett tag till. väl på jobbet var jag åsas idag, vi packade kassar till räddningstjänsten syd och lite så. sen var det paketera julklappar och såklart räkna pennor. det blev även flytt av kataloger och sen hemfärd. och jag är trött och mätt. ikväll blir det slapp till hundra procent med dhw, och imorgon kommer dvd-box fyra ut, gissa vem som ska införskaffa den imorgon. för imorgon ska jag bara slappa och mysa med mig själv och det ska bli skönt. och det ryktades om filmkväll  eller nått i helgen vilket jag ser framemot nu.
och imorgon kommer sarah hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0