du är en del, en del av mig och jag kommer aldrig någonsin att glömma dig.


idag tog ditt liv slut, du tog dina sista andetag och lämnade denna jord. vi kan bara hoppas att du får det så mycket bättre nu. men vi som är kvar på jorden kommer sakna dig något så otroligt mycket, för du spred glädje och positivitet. när jag fick beskedet från din familj imorse brast allt, fastän jag var beredd på det som kom det som en chock ändå. tårarna har runnit till och från sedan dess. känslorna kommer och går i vågor, men överlag är allt bara jobbigt just nu och om någon gång så känns allt så sjukt orättvist just nu. och den enda logik jag kan finna i varför detta hände dig, är att du var förfin för denna värld. men det hjälper inte oss, för vi har förlorat en underbar vän, din släkt en underbar familjemedlem. men du kommer alltid finnas med mig i tankar och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. och jag kommer alltid minnas dig när jag ser på min crazy frog eller lyssnar på bil-cdn du gjorde till mig.
vila i frid christoffer, vi ses igen.

du är en del av mig och jag kommer aldrig någonsin att glömma dig <3


Kommentarer
Postat av: Mysan

vi kommer alltid minnas honom, vad som än händer. Sov gott älskade Stoffe<3<3

2008-11-21 @ 22:28:26
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0