första advent

fredag blev inte direkt som den var planerad. daniel kom förbi en runda och vi pratade åkte till stan, kollade norge och ja lite smått och gott. sen skulle dess kommit till mig men den stackaren var sjuk så jag tog mina hemma-gjorda pepparkakor och körde ut till sösdala en stund på eftermiddagen till min vän. jag trotsade hennes sjukdom och vågade komma ändå. vi pratade, drack tee och julpyntade lite smått på dess's rum. det var mysigt att få träffa dig. jag saknar dig när vi inte ses duu. skärpning! kvällen blev lugn hemma med idol och äntligen om man får säga det så åkte johan. lördagen blev lite julpyntning här hemma, (fortfarande ingen julkänsla finns i min kropp än). vi får hopaas den kommer det är ju ändå första adevent idag. sen kom alicia och julle och det var full rulle sen dess, middag hos ingmar och yvonne och natten har inte bestått av mycket sömn, eftersom jag delat säng med en livlig liten tös. aja får väl sova desstu mer inatt. julskyltning idag då, får se om jag tar mig ner. som daniel säger jag är aningen mobbad. och nu får jag nog återgå till barnen innan dem river huset för oss.
ha en bra dag vänner.

det går inte en sekund, minut eller dag då jag inte tänker på dig.

Kommentarer
Postat av: emma

Du kunde ju gått med oss på julskyltningen :)

2008-11-30 @ 21:08:17
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: emma

Svar: På det andra dådå som du skickade innan, haha du behöver väl inte komma iform. Jag kommer dö av utmattning!!:P Men du, dessi snackade något om hälsostudion?! Där var typ också box, och h0on hade väl pratat med dig om de med, hade inte det varit något:D?

2008-11-30 @ 21:09:43
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0