jag tänder ett ljus i fönstret för dig, till dig.


idag blev allt verkligt på ett annat sätt, när man såg dödsannonsen i tidningen och våra inskickade ord till dig. innan har det liksom inte känts så verkligt men när man fick se allt i tidningen blev det så verkligt på ett annat sätt. och det har snart gått en vecka, och jag mår lika dåligt som första dagen. men begravningen kommer definitivt bli det jobbigaste på denna resan, att säga hejdå en sista gång. men vi ses ju igen, på andra sidan! jag får väll förbereda mig nu i lite mer än en vecka nu till begravningen så jag orkar det där. jag tänker på dig, alltid. och ikväll har jag tänt ett ljus i fönstret för dig, till dig.

idag blev det först storhandling med sarah till hennes familj och oj vad det skulle handlas, fast inte så konstigt när dem är 6 stycken. haha. sen hem bortom m&m med kläder mamms tvättat och sen hem för pepparkaks-bak med sarah och julmusik, och det var mysigt fastän jag inte känner den minsta julkänsla i kroppen. vi får väll hoppas den kommer lite närmare, och när alla ljus i fönstren kommit upp. vi får hoppas på det, pepparkakorna blev goda iaf, och dem ska jag och dess äta imorgon när vi dricker jultee och har mys. jag lääängtar! <3

Kommentarer
Postat av: emma

Svar: Jo det tycker jag vi kan göra :D Men vi får nogvänta tills nästa år :)

2008-11-30 @ 11:28:15
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0