Novemberkyla

andra november idag, redan November känner jag då. det känns som om det nyss var sommar och varmt, och så poff på några nätter blir det kallt och frosten ligger vit som snö på våra hustak. dock skiner solen idag och jag tror det kommer bli en fin novemberdag. minusgraderna sprider sig ända in ibland och just nu är det kallt på mitt rum och jag önskar att vi hade ett badkar eller en brasa, det hade varit mysigt. men nu har man inte det, så det får kanske bli under täcket ett tag till, eller på med riktigt tjocka kläder och en stor mugg tee. det lockar med en del kan jag säga er.
igårkväll underhöll jag mig med att fixa med dess's pressent eftersom resten av familjen kollade stjärnor på is (mest meningslösa program, ever) och jag orkade inte gå in till mig och sätta på min tv. haha. men det artarsig måste jag nog säga, det blir nog bra när det är klart. hehe. neej, lite värme lockar allt för mycket nu, så har ni tur kanske jag uppdaterar en gång till idag. det ni.

PUSS från ull-tuss




. jag tänker på dig min vän ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

badkar, brasa. vad sags om att du kommer hem till mig en dag? (a) ;) <3

2008-11-02 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0