i en tid där allting inte är så lätt

i måndags tog jag och sarah en lite paus från verkligheten då vi tog oss till ett julbetonat väla. där vi mös fastän det var lite svårt att få in någon julkänsla direkt. men det var bra och välbehövligt att få komma bort lite för ett par timmar iaf. dock så tyckte inte min plånbok riktigt om det eftersom jag handlade lite för mycket för mitt eget bästa, men ibland får man faktiskt unna sig lite. taack bästa vän <3 ! tisdag och onsdag har spenderats på felestad med jobb, rätt skönt att ha något att göra så att man slipper sitta hemma och tänka dagen i ända. dock så försvinner inte tankarna när man jobbar heller, men man måste konsentrera sig på något annat för en liten stund iallafall. kvällarna är värst helt klart, när man ska sova och tankarna bara far och flyger igenom huvudet fram och tillbaka. och då gråter jag, du hade säkert inte velat att vi skulle gråta, men det går inte att stoppa, och du är värd varenda tår och några till. jobbet var som vanligt dock känner jag mig lättirriterad och trött eller snarare matt hela tiden. men det blir väll bättre med tiden det med. usch nu är jag sådär negativ igen, jag har ju lovat mig själv att försöka vara positiv. för din skull.
funderar på att ringa söte-dess nuu och prata en stund, sen är det bonde söker fru och grey's och sen hoppas jag kanske på ett samtal med sarah med ikväll. maten kallar nu. vi hörs vänner.

jag hade aldrig klarat det vi går igenom just nu
om det inte varit för er, tack älskade vänner <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Kram!

2008-11-26 @ 19:06:41
Postat av: Emma

svar: En w902 plus :)

2008-11-27 @ 16:07:53
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Sarah

du får ringa mig när du mår som bäst,

eller när du mår som värst. inga klockslag hindrar.

<3 du är min bästa vän!

2008-11-30 @ 23:06:44
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0