för glädjen du skänker oss finns inga ord

inte hänt så mycket sedan sist, söndags vara bara lugn med massa tv och slappande med mig själv och en massa tänkande och funderingar. även några tårar. livet känns så sjukt orättvist och hemskt just nu så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen alltid. det finns inga ord som kan beskriva det som vi går igenom just nu. att man snart kommer förlora en vän. men då är det tur att man har sina vänner. vi klarar detta tillsammans, för ensam är inte stark.

måndag och tisdag tillbringades på felestads lager bland presentpapper och julkartonger och en massa paketer slogs in och jag kännde mig duktig och behövd. jag undrar hur dem hade klarat allt det där utan mig, inte allt för bra tror jag. nu lät jag sjukt ego, men det får man faktiskt göra ibland. hem en sväng tisdag kväll och iväg onsdag lunch igen för jobb på ica i svalöv 14-21.15. och det var faktiskt rätt kul igår för de roliga jobbade, som pierre (vi säger inte sarahs smeknamn här), paula och erik m.fl. pierre blev förundrad att jag hittat dit och jag blev inte lika förvånad när jag hittade honom med godisburen.. jag och erik stängde med en massa vad om tider och sånt, vilket resulterade i att vi kom fram till att jag gått i en skola där man inte får lära sig klockan. huum. får nog jobba på det eftersom jag trodde att 12 över var närmare kvart över än tio över. hemma strax innan halv elva igårkväll, det blev en macka och sedan dirket i säng för jag var dödens trött. och när man helst vill sova länge på morgonen kan man inte det, sjukt irriterande. vaknade nio och kunde inte somna om igen, bara att sätta  på tvn och mysa lite innan det blev datorna, nördigt jag vet. och nu ska jag snart simma med daniel och kanske träffa sarah en sväng i eftermiddag (!)


Kommentarer
Postat av: emma

Gick det bra med simningen ?;)

2008-11-20 @ 16:01:56
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: emma

Svar: det var ju bra de:) haha

2008-11-20 @ 19:36:15
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: emma

svar: Det tror jag med, alla säger lika dant om honom. Det är synd att livet är så grymt orättvist och att dem bra människorna blir drabbade :/ Men han har det nog bra där han är nu med, och han kommer vaka över er alla :)

2008-11-21 @ 18:20:30
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0