Så mycket man kan göra och borde och vill & mitt i alltihopa så ska man räcka till


Jag är trött på att inte känna mig helt bra nu, men idag känns det bra änsålänge i alla fall. igår hade jag sjuk huvudvärk och yrsel. jag hatar när man inte bara är sjuk ordentligt och sen frisk utan när det ska dra ut på tiden såhär, helt meningslöst om ni frågar mig. ska man vara sjuk kan mna ju vara det ordentligt och sen bli frisk. igår var jag iaf en snabbis på netto med söte-sarah och fixade grejer så att jag kunde göra klart en av presenterna till dess, som kommer hem idag (!) och imorgon får jag träffa min tvilling, som jag längtat! kalas imorn för dess och jag hoppas på tårta, det hade varit smaskens. haha.

idag ska jag fixa färdigt med paket och det blir nog även leka expert och hjälpa elias köpa något till sin käraste, jag känner att jag kommer få vara mycket expert där. haha. sen köpa stövlar med, jag behöver verkligen ett par skor. jag älskar skor, som om det var en överraskning för någon? iinte.

en kul sak var att lasse kom hem med sex and the city filmen till mig igår, snacka jag blev glad då! bara för att dem hade den på jobbet och delade ut till kunder som provkörde en viss bil. så nu är jag en sex and the city dvd rikare. jag är ett faan, både skokartongen och filmen, yeeey! och en annan underbar sak är att den 12 november kommer desperate houswifes säsong fyra ut, jag längtar redan. Dess vad sägs om ett maraton med säsong fyra? hehe.

nej nu ska jag göra mig iordning och ta filten om mig och läsa i min nya bok, (som jag också blev glad över igår). Gossip girl, nr 12 :)

Kommentarer
Postat av: emma

Jadå hon tyckte dem var helt okej^^ fast hon gillade nog inte riktigt dem, men sa att jag fick bestämma själv för att det är jag som ska ha dem :) tack igen frästen, tycker fortfrande det känns lite dumt..

2008-11-04 @ 21:36:48
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0