veckan som gått och ett besök hos vår stodch


Några dagar sedan jag skre nu, men det har inte hänt speciellt mycket sedan sist. köpte desperate houswifes säsong 4 i onsdags och i torsdags kväll var jag klar med den,  inte riktigt normalt eller bra, men blir man beroende så blir man. börjar man titta är det svårt att lägga ner. så ja det var ett kort nöje och dess fick låna den igår, hoppas hon får mycket nöje med den. daniel kom och överraskade mig med ett trevlig besök i onsdags middag, det var trevligt och jag blev glad. det är alltid lika roligt att träffa och umgås med dig. och jag tror på våra planer det gör jag, bara det där med pengar som vi får lösa- eller dess fixar. haha,
igår var det först umgänge med mamms sen mat & fika med dess på stan, träffade b la emma ax och det var trevligt för det var ett tag sedan! sen blev det bussen hem lite mat och en sväng på maxi eftersom jag som alltid fick fixa proviant till kvällen då det var idol-kväll hos elias och för en gångs skull blev jag hämtad och slapp hämta, daniel körde. haha. idol kollades och vissa krängde, det blir alltid så att jag som handlar får minst, men det gör inget för jag behöver inte så mycket. idol var rätt bra, fastän man inte hörde allt och så. det var trevligt och vi får göra om det snart..

idag sovs det hyffsat länge och sen blev det disney chanel och någon film där fram till tolv då sarah ringde, och hon hämtade mig vid ett. det blev pizza på valentino och massa prat, taack. sen hem till sarah där vi hängde tills det var dags att ta tag i dagens besök. ringde micke som sa det gick bra att vi kom så vi körde. kom dit, blev insläppda och så pratade vi med micke innan vi gick in till stodch, som var sig själv fast ändå inte alls, han hade förändrats en massa till utseendet och var smal som jag vet inte vad. men det var skämtsamt fastän han sluddrade och inte orkade vara vaken så mycket, men det var trevlig att få träffa dig. och nu känns det som om jag gjort vad jag kunnat. och jag blev glad att du tänkt på oss, skaffat dit gosedjur. ( en crazy frogg var fick vi) den ska finnas med mig nu och föralltid som ett minne av dig den dagen du inte finns med oss längre. tack för att vi fick komma. vi älskar dig christoffer. <3

nu känner jag mig slut i kropp och själ, så ska bara ta det lugnt kanske ringa dess. sen bara ta det lugnt och smälta alla intryck från idag. tack bästa vän för att du var där med mig, det kändes bra att ha din närvaro där.

 
tack stodch!

Kommentarer
Postat av: Mysan

ja, vi älskar verkligen vår Christoffer<<3<3

2008-11-19 @ 15:26:59
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0