en vunnen milkshake och en flört med spritaffärsinnehavaren.



nu är vår resa nästan över, sorgligt men sant. allt är inhandlat nu och väskorna ska packas snart. sista dagen på manhattan idag, med shopping och tunnelbaneåkning fram och tillbaka, tack och lov för metrokortet., utan det hade vi varit sjukt fattiga.
så vad har då hänt här borta under vår resa. Tja, vi har besökt miss statue of liberty, empire state i soldnegången, vi har åkt busstur över övre manhattan och en kvällstur lower manhattan och broklyn, riktigt nice, dock lite kallt bara med en öppen buss och en pratsam guid. men det var trevligt och vacker och t o m jag tog ne massa kort. annars har vi mest gått rundor och kollat/shoppat en massa massa, fast konstigt nog känns det inte som om jag har handlat speciellt mycket men det har jag nog antagligen gjort eftersom jag köpt en extra bag idag. hehe. shoppingtokiga jag har varit i farten ädnå, det ända som inte hittats är stövlar, men får ta en tur på centersyd när jag kommmer hem och kolla det eftersom jag har rätt mycket pengar över (!!) okej det var lite överdrivet men jag har ett par hundra dollar. duktig som jag är. hehe.
ikväll avslutade vi vår resa med att bjuda sophie på middag på sophie´s diner där jag vann en milkshake, det ni! inte hunnit smaka den än, men ska göra det nu hade jag tänkt mig samtidigt som jag packar om mina väskor.och jag lever på spriaffärsinnehavarens kommentarer om mig, som att jag är sweet, adorable, cute, gourges och lite sånt, dock har han fru och är sisådäe 35 men vaddå, jag lever på hans kommentarer ändå, och han tyckte att jag skulle komma tillbaka. ;) får väll se.
nej nu ska jag ta mig an min packning så ses vi snart sverige.

puss en sista gång från the USA.
(kommer en lång uppdatering om allt när vi kommer hem)
och FELESTAD-BRUDAR, VI SES SNART !!

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Ni är efterlängtade!!!! Kram

2008-10-16 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0