i ett land där inte plattången fungerar

det är just vad jag är i just nu, ett land där inte min plattång fungerar för den var typ gjordad och fungerar inte i adaptorn, dagens ilandsproblem om nått. helt dåligt (ni som plattar var dag förstår mina problem) men jag lever fastän jag inte får mitt hår plattat var dag.

igår besökte vi frihetsgudinnan och det var mäktigt och coolt fastän hon inte är speciellt snygg av sig var det coolt, men blev höjdrädd när jag kom upp mig en bit på henne, det var läskigt värre. övrigt var vi på kanalgatan och prutade till oss vad vi upptäckte senare var fejkad perfym, men ett ritigt gott skratt fick vi i alla fall av detta och ryktet på gatan om oss spred sig väldigt fort. haha. riktigt kul. sen var vi i china town - väldigt chinesiskt av sig och littel italy var väldigt italienskt.

idag har vi shoppat och kollar rundor på manhattan hela dagen, och shoppat en hel del. köpt 4 par skor samanlagt nu. hehe sko o holick är jag då ja. hehe. framåt eftermiddagen bar det av ut tull south street seaport för mer shoping och fin syn över brooklyn bridge typ. sen blev det mat i bronx innan vi begav oss hem ige. nu ska vi snart sova sarah ska bara skriva först nu efter mig. hehe. fick fram ett samtal till sverige idag iaf, hoppas det uppskattades

dagen till ära hälsar vi speciellt till :
- rävflickan
- elias som fyller 18, grattis :)
- och efter som det är ny dag i sverige även till
daniel som fyller 19, grattis :)

PUSS från NYC

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch vad är megaavis på dig tjejen!!Jag vill också springa omkring och leka Sex & the City :( istället sitter man här hemma i regn å rusk och är aptrött efter en riktigt hektisk vecka!!

Sköt om dig och hälsa USA från mig!!

Kramar i massor!!

Nina

2008-10-10 @ 20:45:36
Postat av: Nina

Usch vad är megaavis på dig tjejen!!Jag vill också springa omkring och leka Sex & the City :( istället sitter man här hemma i regn å rusk och är aptrött efter en riktigt hektisk vecka!!

Sköt om dig och hälsa USA från mig!!

Kramar i massor!!

Nina

2008-10-10 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0