pink nails and babysitting

Klockan är sent, och vi har nyss kommit hem till bronx igen då vi hängt på manhattan med sophie när hon lekt barnvakt. pizza och jättenya avsnitt av desperate houswifes, vilket jag älskade :) sen skulle vi kolla på film, men efter typ 10 minuter sloknade både jag och sarah, så sophie fick se filmen själv. sen betalde dem fancy taxi hem och det var nice!

Idag tog vi lite sovmorgon efter en hyfsat sen natt, då jag och sarah gick ner till nagelsalongen och fick gjort lösnaglar för 140 kronor, vilket var riktigt billigt och snyggt blev det. mina är rosa på tippen med en silverrand snyggt värre om jag får säga det själv :) och det tog ingen tid alls att göra det, typ 45 minuters väntan sen 45 minuter att göra dem. dropp in nagelgörning. efter det hem en snabbis och plocka upp sophie och det bar in till staden för lite shopping och kinamats buffé. sen bar det av mot sex and the city spår och vi kollade in sexaffären där dem i sex and the city var i och lite sånt det  var spännande eller nått ;)
sen bussen ner till där sophie skulle jobba och vi tog oss upp till 40:e våningen och jag fick lite smått höjdrädsla.
och det ena barnet det lilla sööta tjejen fick fäste för mig så där fick jag gå in i lekrollen lite, vilket jag inte hade något alls emot, eftersom det är kuul att leka. sen valdes jag till att läsa godnatt saga, och jag blev livrädd och tänkte oh no jag kan inte läsa på engelska men det gick exelente. och sen slockande även jag. hehe. 

och som jag glömt nämna innan så sa killen i spriaffären att jag var absolutly adorable :)
vilket jag fortfarande lever på. det var lite trevligt att få höra.
just nu nördar jag här eftersom sarah pratar med henrik i telefon. hehe. men nu ska jag sova.

PUSS o GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0