sjukling.

Ja, då var man sjuk igen då ja. Jag hatar att vara sjuk. Började i onsdags natt med att jag vaknade och mådde sjukt illa, och ja sen spydde jag hela natten och framåt morgonen så fick jag hög feber med, ligger på runt 38-39 hela tiden. Låg i sängen hela dagen och underhöll mig med tv och sömn eftersom det inte blivit så mycket av det under natten. Fick sova hela natten i natt iaf, och blev väckt av mamms som ringde och väckte mig vid tio, tog mig upp och tog en dusch. och nu ligger jag på soffan och har gjort sen i morse, kollat på tv, hittade en gamal klassiker där, drömkåken. man har ju sett den ett antal gånger men helt okej ändå. lånade mamms bärbara dator så jag kunde nörda lite iaf, för jag orkar inte sitta upp vid min. och saras fest ikväll sket sig för min del :/ skittråkigt, hade sett fram emot det, men nu är det som det är.
aja ska kolla top model nu tror jag.

.


Kommentarer
Postat av: Dess

klart man maste leta upp en dator:p usch jobbigt att vara sjuk:/ stackare. Krya pa dig!! saknar dig!! PussPuss

2008-11-01 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0