ur en fiskmås synvinkel

Ja tro det eller ej men det är så vi ser vår resa, ur en fiskmås synvinkel. Fråga mig inte varför vi gör det det bara är så. igår gick vi och shoppade mest hela dagen, sedan åt vi den godaste maten hitills, INDISKT, och som jag älskar indisk mat. riktigt gott, bättre än lund nästan. haha. lite närmare till lund än new york kanske bara, men jag ska hit igen det vet jag redan nu. sen när vi kom hem var det fest, eller ja typ sarah och sophie festade till det lite, jag var för trött och drickan för äcklig så jag somnade, men först efter ett par goda skratt åt sophie som var roligare än vanligt ;)

idag bär det av in till time square för shopping och fotografering, sen empire state, bio och mat.
och detta landet är bra fastän jag inte kan använda min plattång vilket är en stor sorg för mig eftersom det är
mitt liv att få platta mig hår varje dag. sorgligt sådär. men jag överlever och tar en dag i taget :p haha
hoppas att allt är lika bra med er där hemma som det är med oss här i storstaden.
shoppingen är billig och asbra och vi har sol och varmt :) det är bääääst.
men vi saknar er där hemma, fast bara liiiiiiite.

have a nice day.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Daniel tyckte jag skulle skriva här, iafall du skulle ha missat att kolla din melj ^^ haha :) hoppas ni har det bra :)

2008-10-11 @ 21:21:08
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Dess

jag har inte glömt dig, jag saknar dig massvis <3<3<3

2008-10-12 @ 21:31:18
URL: http://tennevi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0