Your smile is like a breath of spring, your voice is soft like summer rain,


Hemma igen efter två dagars arbete på felestad hos brudarna där. och vill ni veta, jag är bääst på att räka till tio nu, efter alla saker jag räknat ihop till tio-påsar. Bra merit till cvt kanske? haha. Så jag har alltså varit Nina-finas lilla slav i två dagar nu. allt min hjärna tänker på nu är pennor, plåster, putsdukar, sykitt och gud vet allt. rensat har jag med, jag är så duktig så. och som dem saknat mig ( ja kanske mest nina och lotten, förutom far och ingela då.) För Nina bara mobbade mig hela tiden, och han var inte gatulangare, han var gatuförsäljare! hon kom även fram till att nu när halloween knackar på dörren böhver inte jag klä ut mig för jag ser redan ut som en häxa? :p dock gör nina med det, men ändå. God mat som alltid fick jag på kvällen sen med, fläskfile med sallad och sugarsnaps. (jag nämner inte bönhögen på lunchen).
See ya next week, as you would say in english. yes.

Det är ett himla farande på mig idag, nyss hemkommen men ska snart dra mig iväg igen. Släktkalas hos sarah som fyllde år i fredags, och tur för mig att jag är superhungrig nu för där får man ALLTID väääldigt god mat. dock vill min vän inte svara när jag ringer så jag vet inte riktgt när jag ska komma dit, eftersom min mobil cpade sönder igår. så har även hunnit inom pmr på vägen hem och fått ny programvara i telefonen och fungerar inte detta så ja då ska den på lagning. tänkte mest uppdatera lite nu så att Lotten har nått att läsa när hon kommer hem ikväll, för det var väll så att jag skrev och du läste? :)

Nej nu ska jag rusa vidare denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0