vintertid och höstrusk

igår var bra, för jag fick träffa Dess och jag packade åt henne, gud vet hur hennes resväska hade sett ut om inte jag funnits där och hjälpt henne (jag är ju den vane resenären). det hade varit en ända stor röra kan jag lova er. sen åt vi gooda sockerbullar, (jag älskar sockerbullar) och drack te och hade allmänt mys. taack för en trevlig kväll älskade underbara vän! <3 ha så roligt och skönt på semestern, i'll be missing you.

dagen började bra, en timme längre att sova eller vad man nu säger då det blivit vintertid igen, damer och herrar. antar att ingen missat det? isåfall är ni rätt efter. satte mig vid datorn och pratade med elin som föreslog en söndagstrip dit, jag gjorde mig snabbt klar och for upp till staden och söte-elin som hjälpte mig att skriva en vikarie-anmälan och kolla lite adresser och så. så nu ligger dem på lådan och jag hoppas på att få höra ifrån iaf någon utav alla jag skickat till. Sen satt vi och pratade om allt och lite till, vilket var helt underbart och skönt, tack elin<3 därpå var det dags för mig att ta bilen hem igen eftersom vi skulle ha lite främmat på fika. god äppelkaka som mor min bakat. nu har jag kollat ensam mamma söker och ska snart lägga mig eftersom det bär av till löddeköpinge imorgon för lite jobb på felestad. aja nu ska jag sova gott folk. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0