20 kvar till - "the big apple"

Idag har jag varit duktig som få, efter lite slappande vid tvn och vid datorn satte jag igång en maskin med tvätt och sedan har jag rensat ut mina tre garderober så nu har jag knappt några kläder kvar, i alla fall inte några tröjor.- men det får jag leva med i tjugo dagar till för sen är det shopping som gäller. Efter några timmars arbetande tyckte jag att jag förtjänade lite vila så då satte jag på en gamal film jag hittade när jag städade, Linas kvällsbok, - den är söt den filmen, men konstig och ja inte världens bästa men helt okej. och nu sitter jag här nöjd över dagens prestationer och pratar med Paula från gunnarssons på msn, och ni ska veta att hennes brudklänning typ var den finaste jag sett! Hon kommer bli snyggast. väntar på mat det gör jag det med, mamms kommer snart och då blir det mat förhoppningsvis. nej nu ska jag lägga in ny musik på ipoden medan jag väntar på samtal från sarah. aja, uppdaterar kanske mera sen.
och för er som inte håller nedräkningen så gör jag det här till er och oss:
bara 20 dagar kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

svar: haha det är lugnt, jag har ingen riktig koll på när det är men har för mig att det är halv 7 , 7 någon gång. Men du har du inte msn jag skulle kunna adda?:P Lättare att snacka där :)

2008-09-15 @ 17:50:23
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: okej :) tack! :) jag ska inte vara jobbigjag lovar ;)

2008-09-15 @ 18:03:53
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Sarah

WOWOWO UNDERBART!

2008-09-15 @ 21:53:41
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0