30 kvar till - "the big apple"

Hoppas ni är lika imponerade av min uppdatering som jag själv är. Jag har ju  blivit riktigt duktig på det här med att uppdatera bloggen, och det ger mig ett stort plus iaf idag. Dagen började med uppstigning strax efter åtta då jag skulle köra mamma och en arbetskamrat till henne till donken där de skulle bli upp-plockade av buss eftersom det var kick-off för dem idag. Väl hemma igen kunde jag inte somna om så jag satte mig och kollade lite tv och nu sitter jag här nu duschad och fräsh för att utföra dagens uppdrag innan jag i eftermiddag ska umgås med underbara dess.
och idag är det bara 30 dagar kvar tills jag och sarah beger oss till the big apple, åh som jag längtar efter att få komma iväg härifrån ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0