a new pink camera case

Denna fredag började med hård träning på gymet med daniel, även sarah var där fast hon simmade. Steppade 10 minuter och gick raskt i 35 och jag känner mig duktigt. Därefter blev det hem, duscha och äta lite innan daniel skulle hjälpa mig med minneskort till kameran som inhandlades och det blev även ett rosa fodral till den med, för denna ska inte gå isönder har jag bestämt mig för. sen träffade jag sarah och vi handlade fodral till hennes kamera med, dock är den något större än min, haha. Hämtade mamms på stationen och vi begav oss som vanligt till maxi, träffade kusin där och hon skulle skriva upp mig på t4:as vikarie-lista, ibland är det bra att ha släkt jaa :D haha. så nu är jag glad men dock hungrig och snart är det taccos. Sen filmkväll med spångan, sarah och Hk, that's nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0