everthing can happen at any time

Onsdag: maten hos farmor var utsökt, fick spagetti och köttfärssås och det var mer än gott kan jag berätta för er, sen bar det av hem för att hämta lappen så jag kunde hämta ut min kamera på maxi, min nya fiiina kamera. Sen hämtade jag upp sarah och hennes systemkamera och vi bar iväg ut till hovdala och fotade lite, innan vi plötsligt var  i tyringe :o en gåta hur vi kom dit men vi vände och körde till trästället där vi kollade julsaker och en massa annat, och fikade morotskaka och läsk på ett fancy café :) sen galma som vi är blev vi trötta och vi begav oss hemåt för vila.

Torsdag: igår när jag vaknat och fixat till mig förljade jag med mamms ner på stan för hon skulle prova glasögon, vilket resulterade i att jag ska dit nästa vecka och fixa nya jag med. mamms hittade ett par fin-fina och sen ringde jonny och jag mötte upp henne och jonas på nyfiket för lite lunch. och där fick jag reda på att en som gick i vår klass fått en hjärntumör, och att få reda på en sådan sak gör en chockad och tom, mest tom faktiskt. även om jag inte umgicks jätte-mycket med honom så känndes det rejält. jag trodde aldrig att något sådant skulle hända någon jag kännde, usch man blir tom, och lite ledsen och ja man vet inte vart man ska ta vägen riktigt. vi får hoppas att dem kan rädda honom och att det blir bra. vi tänker på dig. därefter blev det iaf lite shopping och prat och mys med jonny och hennes pv. sen hem, träffade daniel och elias på en liten picknick, hem mat och prat med underbara dess, hem till sara för kaffe och mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0