Its like wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most 'cause you are my heaven



Gårdagen var så bra som den bara kunde bli, efter en promenad ute på Hässleholmsgården med sarah begav jag mig till staden där jag mötte upp en vän, vi åt pizza och skulle gå på bio, men nej då är där inga biljetter kvar så vi tog vårt godis och åkte hem till mig där det blev en lång och skön promenad :) och vid nio lämnade dess mig, och jag begav mig hemåt och somnade bums typ. taack för igår<3 Vaknade vid tio av att sarah skickade och undrade om hon kunde ringa, så jag drog mig upp och pratade med henne typ en halvtimme innan hennes jobb kallade igen, gött jobb där man kan prata i telefon sådär. och nu ska jag vara lite duktig och byta lakan i min säng tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0