Just a stranger on the bus, trying to make his way home, like a holy rolling stone



Det blev ingen uppdatering igårkväll för att jag var så trött att jag inte ens orkade sätta igång datorn. Men det kommer en uppdatering nu istället. Jobbet igår bestod av invenering, packning och en massa annat småpyssel. Och jag måste än en gång påkeka hur fantastiskt roliga alla är och på lunchen var vi inbjudna på invigning några hundra meter bort och detta gillades inte av alla kan men vi gjorde det roligt ändå. Vi fick varsen paket påse med ett vinglas och lite småsaker som en penna med mera, och alla tyckte att detta glas var så fult att dem inte ville ha det, så ja då fick jag allas bara för att jag snart flyttar hemifrån och behöver saker typ. så nu kan jag bjuda på fest för det gör inget om glasen går sönder, och som åsa sa jag vet vad jag ska kasta om jag blir arg, haha. Just nu mår jag lite illa så ska nog bara ta det lite lugnt tills sarah ringer så ska vi ut och promenera (även besöka onoff, elgiganten och expert) sen blir det att träffa dess, ska smsa henne nu och berätta vad jag kommit på att vi kan göra typ. Tänkte bara avsluta med ltie onödig fakta, nygammal favoritlåt har dykt upp i min spellista igen, what if god was one of us. den är faktiskt bra :)
Have a nice day people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0