life goes on

Helgen spenderades med hög feber och halsont och därför spenderades den också i sängen med en bok och film.
Det var nog vad jag behövde tror jag, dock missade jag min dess och joss dag på grund av min sjukdom vilket inte alls var bra, men jag fick träffa henne en kort stund igår istället, och det var trevligt. Träffade dess på stan, även daniel och elias, vi hängde på torget för att sedan gå till telenor där elias skulle lämna in en gammal mobil och få grejer för femhundra kronor. Till min glädje ser jag att det är Fredde som jobbar där, (fd klasskamrat) vilket var trevligt att få träffa honom och snacka lite sådär. och jag kom att tänka på att jag faktiskt saknar de där människorna, man blir mer fäst än vad man tror. och det påminnde mig om hur jag saknar alla de där rutinerna som skolan för med sig, den säkerheten man får där. För nu går jag bara hemma utan jobb och är sjukt rastlös. Hm, måste ta tag i mitt liv idag tror jag. Kanske jobba imorn. iaf efter telenor släpade vi dess till körskolan och sen skulle daniel och elias äta pizza så jag hängde med till viking och snyltade coca ;) sen hem och ta det lugnt och framåt kvällen blev det en tur till maxi med sarah, alltid lika trevligt! aja, nu ska jag försöka ta tag i mitt liv, någon som har något förslag på hur man gör eller var man kan få ett jobb ?
tacksam för hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0