Like autumn turn leaves, winter will breathe cold on our necks


Måndagen började med ett träningspass på gymmet med min vän Daniel, därefter lade min mobil av lite så efter vi duschat och sånt begav vi oss till pmr för att kolla upp vad det var, som tur var var det bara 3G nätet som låg nere för tillfället, men påvägen tillbaka och hem till daniel händer det mest roliga och hemskaste på länge, mitt i en korsning vid ett röd-ljus så lägger min kopling och växellåda av, och vi kommer ingenstans, det går inte att frkoppla eller växla och daniel får ett skrattanfall och jag lika så, tillslut kommer vi på att vi nog måste ringa lasse, och vi sätter igång varningsblinkersen och daniel får då det blir grönt ljus putta bilen in på närliggande mack, och samtidgit som  han gör detta tappar han sina byxor, rätt rolig dag. vi parkerar bilen där och vi ringer söte-ann som kommer och hämtar oss, hemma hos daniel får vi fika sen köper vi en kamera till mig, daniel fyller min ipod med musik och sen får jag följa med honom att handla innan jag får skjuts hem, det var en spännande dag måste jag nog allt säga, tur jag hade dig med mig. Sen träffade jag sarah en vända och vi planerade till vårt företag, det kommer bli bääst! sen hem och ta det lugnt resterande kvällen med tv, data och pyssel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0