rastlöshet

Tiden bara springer iväg, allting går för fort och jag känner att jag inte riktigt hänger med i det tempo som världen håller. Jag har inget riktigt jobb, ingen ordentlig inkomst, jag vill ha ett jobb och en fast inkomst, men framförallt vill jag ha någonting att göra. Jag blir så sjukt rastlös av att bara springa hemma och inte göra något vettigt om dagarna.
Aja, det löser sig väll inom sinom tid, som man brukar säga, när man minst anar det.

Onsdag förra veckan spenderades i malmö med min trogna malmö-farar-vän daniel som skulle dit på arbetsintervju för telenor express. intervjun skulle gå av staplen kl elva på scandic hotell. och daniel hade skrivit ut en karta till fel adress så där sprang vi och yrade som små yra höns tills det blev panik med tiden och jag ringde lasse och vi fann tillslut det. och det roligaste var att vi från början passerat det utan att se det. vi är korkade vi. daniels intervju drog ut på tiden så jag orkade inte sitta där och vänta på honom så jag tog mig ut på stan och tillslut kom han och vi åt pizzahut, tack för maten! sen sko-shopping, handlade av kjol till emma (som dock var förstor, men det löste sig dock senare). väl hemma igen tog vi en tur till donken där vi snodde salt, peppar och socker till stodchs present. tack för en trevlig med förvirrad dag.

Torsdag och fredag spenderades jobbande hos far i lödde. Det är alltid lika trevligt att vara där och man känner sig alltid lika välkommen av flickorna där. de är så underbara och söta, och vi ska inte tala om lottens skratt, det går inte att inte skratta när man hör det garvet-. jag gjorde en massa nyttigheter och lekte budfirma. kanske skulle satsa på det, starta en budfirma. tål att funderas på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0