skicka vidare - vissa tjänster kan inte återgäldas



Skicka vidare,
en av mina absoluta favoritfilmer sänds just nu på kanal fem och jag sitter som fastklistar fastän jag sett den ett stort antal gånger innan, men den är lika bra och fin varenda gång. och jag kommer som alltid gråta i slutet, men det känns skönt att bara kunna fälla några tårar till en helt underbar film. då undrar säkert ni varför kollar hon inte på filmen då, men det gör jag bara det att det är äckelreklam just nu.
och för er som inte sett filmen kan jag förklara den lite kortfattat: det handlar om en pojke och hans mamma som är alkolist, eller påväg ur det. och när skolan börjar så får pojken trevor en ny lärare som ger dem en uppgift som går ut på att komma på en sak som kan förändra världen och att dem sen ska försöka förverkliga den. och trevor kommer då på att han ska göra tre goda gärningar för tre olika personer som verkligen behöver det och att man sen ska skicka detta vidare genom att göra tre goda gärningar för tre nya människor och så fortsätter det. och det sprider sig bara det att trevor inte vet om det och ja så händer det sorgligheter och för att inte förstöra hela filmen för er som vill se så avslutar jag här för att reklamne är slut nu. och nu ska jag njuta av en underbar film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0