Sometimes autumn is confusing and I know exactly how you feel.


Onsdag idag ja, och jag skulle jobbat idag men så blev det inte då papps ringde igårkväll och undrade om vi kunde flytta det till nästa vecka eftersom dem har anställt en ny tjej som skulle vara där och lärara sig några dagar innan hon börjar på riktigt. Så det blev sovmorgon idag istället, sen ringde min söta farmor och undrade om jag ville ha lunch vilket man inte tackar nej till. så nu har jag duschat och ska göra mig iordning innan ajg ska bege mig dit, lite pyssel och kanske träffa sarah blir det nog med idag. uppdatering kommer sen, och för er som inte hänger med är det bara elva dagar kvar idag, wihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0