spelkväll hos axelsons!

Gårdagen började med att jag sov hyffsat länge och sen hängde jag med mamms till stan och sen även en snabbis bort till m&m där även moster befann sig, därefter blev det maxi och en pratstund med sara. Hem och slappa ännumer och vi kvart i sju begav jag mig till sarah för spelkväll, vid halv åtta kom även dess, elias och emma och vi spelade alias och eftersom vi var ojämt var jag med ewa och vi var bääst, sen blev det lite galenpanna där jag vann! tur i spel otur i kärlek eller vad är det man brukar säga? Efter två spel pallade vi inte mer så då hängde vi bara lite, och vi var trötta. Så vid kvart över tolv så begav vi oss hemåt eller ja dess skulle sova här så vi körde elias hem, men vi köpslog och jag förlorade dess och fick köra hem själv, dock så ska jag få vad jag vill ;) haha. Påväg hem ringde jag sarah och vi pratade en bra stund innan även jag blev trött och vi lade på, ska nog ta och ringa henne nu, innan dess hör av sig så att jag kan ringa henne med. idag ska jag bara ha det mysigt med migsjälv, kanske ska involvera mamms med i min mysdag. Pyssla lite med mitt fotoalbum och läsa lite i min book tror jag nog allt att det får bli idag.





Tack alla för en trevlig spelkväll med saft, kaffe och negerbullar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0