That's why fireflies flash.

Tisdagen började med ännumer pyssel med mitt studentalbum, som jag faktiskt blir riktigt nöjd med, och det är bra, för mitt mål var ju att bli bra på scrapbooking typ, och jag tror snart jag börjar få kläm på det, och jag tycker faktistk att det är kuul (vilket är ovanligt eftersom jag egentligen inte har tålamod till sånt pill och pyssel). Eftermaten träffade jag Sarah och vi begav oss till norra station och kollade lite innan hon skulle jobba och jag begav mig hem igen. Väl hemma bestämde jag med andra sara och jag begav mig till henne, vi hämtade upp mamms på stationen körde hem henne och begav oss till maxi, sen var det mat och efter maten tog vi en promenad även en runda till maxi igen och sen hem till mig och kollade idol och vem kan slå filip och fredrik innan sara begav sig hemåt och jag begav mig till sängs. ännu en trevlig dag och bara tolv dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kreativa Josse<3

2008-09-24 @ 13:44:48
URL: http://tennevi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0