Smile when words are said, don't speak when signs are given.


åh jag är duktig på att uppdatera, och nu tycker jag till och med att det är kul. Förutom att komma på rubriker för det är ett helvete, lika svårt alltid. Så vad har hänt sen innan, jo jag och emma ska boxersisa (eller hur det nu stavas) nästa vecka, och det ska bli kuul, fastän jag inte riktigt vet vad det går ut på, men träning är bra! Sen har jag kollat poirot och haft te-mys framför datorn pratandes med vänner , från förr och nu och det är trevligt värre.
nu ska jag mysa med lite mer te innan det blir sängen för min del.

Puss & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Dess

boxersise är askul :) vet du? jag längtar också till fredag! :) <3<3

2008-09-17 @ 08:20:46
URL: http://tennevi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0