weekend fuun.

Helgen började med en lung och mysig fredag, bakade kärleksmums och pysslade lite med mitt studentalbum och jag tycker verkligen att det är roligt att pyssla med det och jag blir nöjd med resultatet, min nya talang kanske, vem vet. Sen kom i alla fall Dess och Elias på besök, vi fikade och pratade en stund innan dem försvann hem till Elias för att avverka säsong ett - desperate housewifes. Därefter blev det lite mat och sen kom Sarah och vi kollade på film, wedding daze, helt okej film lite smårolig sådär, och eftersom vi börjar bli gamla blev det en tidig sänggång, nej men vi hade det mysigt som alltid när vi bara slappar och tar det lugnt.

Lördagen blev det sovmorgon och lite städning innan jag och sarah begav oss till city gross för att jag behövde ladda mitt bilbatteri, väl där tog vi ett stop i korvkiosken där dess jobbar och vi blev bjudna på både det ena och det andra, och det tackar vi för! och vi lovar en fin present från usa. Därefter var det hem äta lite till och göra sig iordning för att sedan bege mig till sarah för förfest då det var elvira gold och 10 kronors inträde. Elvira var överförväntan och jag hade trevligt, träffade klassvänner från fd S3SH och det var minst sagt trevligt. Vid strax  efter två gav vi upp björket, ja vi som inte gett upp det innan och begav oss till belladonna för mat, därefter blev jag en ispinne och lite så, men det gör inget såhär i efterhand för jag är bara glad för din skull. Efter mycket tjat kom vi i alla fall hemåt och eftersom jag frös fick jag låna snygge-mössa och vante och sparkcykel som var alldeles för låg hem, men det gick, tur ingen såg mig. väl hemma klockan fyra kunde jag inte somna så det blev lite desperate houswifes innan sömnen kom.

Blev väckt halv elva söndag av mamms som bara du ska vara färdig om en timme för då åker vi, vi skulle nämligen till moster i lund för lite släktmiddag. Jag masade mig upp och gjorde mig snygg, så snygg man kan bli dagen efter. Fyllde vattenflaskan och var klar i tid. Hämtade upp mormor & morfar. Väl i lund var det bara fika att starta med men jag fick mackor med eftersom jag var dödshungrig. Sen tog vi damer oss en promenad först i parken och sen genom stan hem då mormor ville kolla skyltfönster, hon är söt hon. Och till vår stora förvåning var vissa affärer öppna och vi gick in i en, hantverksbutiken tror jag den hette, asmycket fint och vi var glada att vi inte hade pengar med oss för då hade vi blivit fattiga må jag säga. Därefter hem till moster igen och det blev mat och jag var lycklig sen efterrätt och jag älskade det. Sen kaffe och hemkörning och jag måste erkänna att då var jag übertrött, väl hemma kom pyamasen på och det kollades ensam mamma söker innan jag sloknade.

det har varit en mycket trevlig helg, så tack alla!

Kommentarer
Postat av: emma

svar: Det får du gärna göra..:D haha.. jag vet inte hur det stavas men typ boxersise eller ngt sånt ;D

2008-09-15 @ 15:44:32
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Haha, det är jag själv som skriver "svar:" det är nästan bättre så för då vet man om det är svar eller kommenter :) Det är imrogon och sen på torsdag tror jag.. men jag kan inte imrogon för jag har två prov på onsdag och måste plugga till :( men på torsdag, har du något för dig då?:P

2008-09-15 @ 17:27:31
Postat av: Emma

oj, det var jag som skrev det andra (a)

2008-09-15 @ 17:28:09
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: Sarah

tack själv underbara <3

du är bäst.

2008-09-15 @ 18:40:20
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 18:42:42
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0