a drop in the ocean, a change in the weather


Idag skulle jag åkt med Daniel till malmö då han skulle på jobbintervju, men eftersom posten var seeeg så han inte mitt bankkort komma innan det var dags för avfärd så jag kunde inte följa med.
När jag då insåg detta gick jag och lade mig på sängen igen och kollade lite tv, lagade mat och underhöll daniel med sms, efter mat och lite mer tv somnade jag någon timme då jag har kännt mig aningen hängig idag. Vid fem gjorde jag vid mig lite och begav mig till stan för jag behövde nytt puder och bilen behövdes köras lite.
Nu har jag kollat idol (och jag säger bara det att mina nya killfavoriter var med idag) ska kolla klart filip och fredrik nu sen blir det sängen, för jag ska upp tidit imorgon för att köra och jobba hos papps.

Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0