Överallt på jorden finns människor som vet att regnet alltid faller i tid & evighet



Uppdateringen har legat nere ett par dagar nu, fast nu är jag tillbaka igen med ännu en ny spännande (eller inte) uppdatering. Så vad har hänt sedan sist, ja inte speciellt mycket har varit och ´jobbat två dagar hos far min som förövrig fyller år idag så grattis till dig söta papps :) där jag suttit och lagt in adresser med mera i datorn, och högen var fet kan jag bara meddela er, riktigt fet och tog ca 1 dag att färdigställa javisst jag har varit duktig.
Igår hände en trevlig sak med efter ett tidigt träningspass med daniel så begav jag och mamms oss ner till malmö, för att bli snyggare på gildaskolan, men förs kollades det i lite affärer och så. Sen var det min tur att få en ansiktsbehandling, och större delen av den var skön, men när hon klämde porerna fy fan vad det gjorde ont rent ut sagt, men massagen var skön, ohc jag ska beställa min rygg och nackmassage nu med. efter en och enhalv timmes behandling blev det mat, china typ fast i tag med box, riktigt riktigt gott! och mätt blev jag, sen var det mamms och hennes jobbs tur, men då fick inte jag hänga med dem så då åkte jag hem, med en bankade huvudvärk och halsont. den där behandlingen släpte nog lös lite saker inom mig, har fortfarande halsont och är lite förkyld. hum. väl hemma begravde jag mig i mitt mörka rum och kollade idol och somnade tidgit.

Läste nyss Bettans blogg (och för er som inte vet är bettan och bella i NYC just nu) läste om deras äventyr och om alla saker dem gör och ser och när jag läser om det så längtar jag bara mer och mer, och idag är det bara 23 dagar kvar tills vi lyfter härifrån och jag kan säga att jag aldrig längtat efter någonting såhär mycket som jag längtar efter den här resan nu, det ska bli så härligt att komma bort från hässleholm och sverige även om det bara är för två veckor och att vi kommer hem till verkligheten sen igen, men det bryr jag mig inte om just nu för nu vill jag bara iväg.
och ni får gärna tycka att jag tjatar om det här, men jag längtar verkligen, och sen att jag har den bästa respartner gör ju saken bara ännu bättre, eftersom jag åker med dig min bästa vän<3

aja, nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt tjat om NYC för nu ska jag nog baka kärleksmums, bara för att det är gott och sen ska jag pyssla med mitt studentalbum och vänta på sarahs samtal och på att dess och lias kommer och hämtar min dvd box.


Kommentarer
Postat av: Sarah

jag längtar så mycket jag med.

du & jag bästa vän!

2008-09-12 @ 22:51:42
URL: http://sarahaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0