italien

nu är vi vakna frammme i arenzano efter en lång resedag igår som började med ett förtidigt tåg, men snäll som jag är så lät jag min vän välja där eftersom han varit smått nervig för denna resan.väl på flygplatsen hängde vi ett tag innan vi kunde checka in och sen blev det ännu mer väntande innan vi kunde gå på planet där det var free seating, man fick sitta var man ville, så jag vet vart vi ska sitta på vägen hem, LÄNGST FRAM! haha. väl framme i milano möttes vi av värsta spöregnet, rätt illa, här åker man på solsemester och möts av ösregn.. när vi fått vårt bagage typ först gick vi och köpte bussbiljetter och hann med sexbussen in till centralen där en viss söt bettan stod och väntade på oss. vi missade precis tåget så vi gick rakt över gatan och åt en sjukt god pizza i väntan på nästa tåg till arenzano som vi tog och vi var framme här strax efter elva och då var det sängen rättså fort efter det och nu imorse väkte betten oss och vi har typ ätit italiensk frukost, lite flingor, nutellamacka och en kaka *;) idag hoppas vi på sol, men vi ska göra pastasallad nu medans bettan städar färdigt och sen blir det sightsing i stan och stranden typ.

puss & kram

Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

Men eftersom det inte är fint väder kan ni lika bra kommer hem igen ;)(a)

2009-04-28 @ 10:51:22
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0