jag som ville ha en solig dag idag

det skulle vara sol idag. men jag ser ingen sol, jag ser bara en massa gråa och tråkiga moln som täcker hela himlen. jag som hade planerat min dag idag. jag skulle vakna och sedan gå ut och lägga mig i solen, men nej den planen gick i kras för en stund sedan då jag insåg att solen nog inte kommer att komma fram alls idag. trist värre. det är nästan så att solariet lokar. får hoppas på sol imorgon istället så att jag kan hälla mig i solen då istället. så nu har jag inga större planer för dagen, tråka runder som jag håller på med nu typ. kanske scrappa lite om jag får lust till det. jag skulle vilja kolla film, men jag har ingen bra och jag orkar inte ta mig till stan för att hyra. det känns som en jobbig tanke just nu. får se om jag orkar sen. skit vilket gnälligt inlägg, bäst att jag slutar nu innan det blir för gnälligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0