människor inspererar en på olika sätt..

jag läste precis något väldigt klokt och bra på en blogg som jag hittade, där stod det att olika personer inspererar en på olika sätt. som t ex en stark person inspererar en till att vara lika stark eller en snäll person till att försöka vara lika snäll eller en elak person inspererar en till att försöka vara motsattsen. och att man nog blir inspererad på olika sätt av olika människor hela tiden. och detta tyckte jag var så bra att jag var tvungen till att ta upp det här. jag tror att man kan bli inspererad av människor fastän man kanske inte tänker på det just då kanske. man får insperation från olika håll alltid.
och jag kom då att tänka på att du stodch har inspererat mig till att iallafall försöka vara lika stark som du var, lika stark kommer jag nog aldrig lyckas att bli, men jag kommer försöka att bli så stark som jag bara kan. för du var den starkaste personen som jag kännde, det var du verkligen. och jag saknar dig och din styrka, jag behöver dig och din styrka nu. och jag behöver din positiva attityd, men jag försöker tänka positivt, det går inte alltid, men det går rätt bra. du var nog en bidragande orsak till varför jag fick mitt sommarjobb, för det är du och allt som hänt som fått mig att inte ta saker förgivet och att tänka positivt och jag tror att hon gillade mig när jag sa det, självklart sa jag som det var med dig och allt.. idag är det fem månader sedan du dog och jag förstår nog fortfarande inte riktigt det, det finns alltid där, du finns alltid där, var dag! men när man kommer till kyrkogården blir allt så verkligt, och det är sjukt jobbigt att gå dit men sen så är det rätt skönt samtidigt. få prata av sig lite och det är skönt. jag vet att du alltid kommer finnas där med mig i tankarna och i hjärtat för där finns en speciell plats för dig. vi ses igen..
jag saknar dig stodch <3.




Kommentarer
Postat av: han

sjukt fint skriver =)

2009-04-26 @ 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0