my name is indiana jones

dagen idag började med klarblå himmel och frukost på balkongen och det var skönt. här är så fint överallt så man blir nästan stum när man ser utsikterna från vissa ställen. helt klart ett riktigt grymt ställe! efter frukost begav vi oss till coop för att inhandla lite grejer till morgondagens resa och mat till resan. sen handlade jag, söt som jag är parmesanost till min kära mamma som hon så gärna ville ha. och pesto till mig själv. jag längtar tills jag får komma hem och prova den, för den ser sjukt god ut. därefter bar det av hem upp för alla backarna igen för att lämna matvarorna och sen gick vi för att möta upp emma, en kanadensisk aupair här och med henne gick vi längst strandpromenaden och igonom en massa tunnlar ätandes glass och när vi kom tillbaka köpte vi foccatia (vet ej hur det stavas) men gott var det, till lunch. sen mulnade det på och började regna så vi skyndade oss hem och jag och daniel hängde upp tvätt och spelade en massa kort och jag får erkänna att idag var ingen vinnardag för mig, så jag förlorade mest. detta gjorde vi medans bettan hade italienska. när hon kom hem blev det lite mer kortspelande innan hon nu skulle hämta filippo och mamman kommit hem och gjort så att internet fungerade igen, eftersom det inte fungerat sen igår kväll.,
nej nu ska jag nog vara lite social eller bara vara snäll och låta daniel sitta vid datorn.. hm, blir nog för att vara social för bettan och filippo kom nu.

puss & kram från italy

Kommentarer
Postat av: d4nielsflicka

Jag tyckte daniel påstod att det regnade på er:P

2009-04-29 @ 20:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0