och så kom solen..

solen kom tillslut igår och det blev fint väder, aningen kallt i vinden dock. men det gick att sitta ute ett tag utan att frysa ihjäl. sen blev det grillning för hela slanten och det var gott och senare kom sarah, henrik och ewa och hämtade mig för en runda inlines (som inte blev allt för lång) och sedan hem hit igen och henrik hjälpte mig att värdera min dator och så, eftersom jag tänkte sälja den nu och köpa en laptop. och henrik övertalade nog mig igår så det blir nog en mac. den var fin och den ska vara bra med tydligen. den ska tydligen inte krascha och bli seg och där var jag såld. haha. och ett rosa fodral till den med sen, det kan nog inte bli bättre.

dagen idag har mest bestått av slappande innan solen fick för sig att titta fram idag igen. då hjälpte jag mamms att plantera blommor till mormor och morfar som vi sedan körde dit med. där blev det en liten fika innan vi for till maxi och handlade lite till kvällen. och nu sitter jag här och nördar lite. tänkte snart bege mig ut i solen en stund igen. kanske lösa ett sudoku, vem vet. kvällen ska tillbringas vid tvn med van veteren (eller hur det nu stavas) och jag hoppas att jag inte har sett den innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0