oh, sunny day!

JAG ÄLSKAR ATT VÅREN NÄSTAN HAR KOMMIT NU! idag har varit så mycket vår som det bara kan bli, och jag har bara njutit, av solen och värmen och att kunna sitta ute utan att frysa. och det har jag gjort idag suttit ute! men dagen började med träning, duktigt värre av mig där kännde jag. sen hem och åt och duschade innan jag hällde mig ute i solen och det var riktigt varmt och skönt i vår hörna. sen kom sötisemma och höll mig sällskap ett tag, vi promenerade till maxi och impulskörde till skopunkten och jag handlade skor. så nu har jag skor så det räcker för denna våren! haha. men jag är nöjd med mina köp. efter det så blev det lite slappande i solen och en runda med lasses bil för dagen till maxi- så nu har jag kört en gasbil. jag vet jag är cool, eller inte.. så idag har varit en bra dag, jag blir så mycket gladare av sol och värme, det är då jag mår som bäst.

annars har det inte hänt så mycket sen i lördags. söndagen var slapp, slappare slappast. och måndagen bestod av träning och sånt och igår var jag och sarah på pema i hörby och handlade lite, sen pysslades det lite. så inte mer än så har hänt i mitt liv sen sist. imorgon ska jag jobba och på fredag blir det nog träning igen. för nu har jag tagit tag i mitt liv, mitt nyttigare och hälsosamare liv! och på lördag blir det släktkalas för att fira yvonne 60 års dag och det blir feest fulla muggar. nej nu ska jag ta och gå och läsa lite, vila lite efter kvällspromenaden med mamms.

puss & kram / josse

Kommentarer
Postat av: Elias

Jag läste först glassbil:D Det hade varit awesome!!!

2009-04-01 @ 23:27:58
URL: http://gotborg.webblogg.se/
Postat av: Bettan

24 dagar kvar :D och solen har kommit hit nu också så jag håller kvar den tills ni kommer :)

2009-04-03 @ 19:16:27
URL: http://bybettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0